Kasutustingimused
Veebikaupluse omanik ja üldteave
Veebikaupluse Needid.ee (edaspidi “veebikaupus”) omanik on ADSIO OÜ (registrikood 14619536), asukoht Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Võiste alevik, Ranna tn 6, 86501.
Müügilepingu kehtivus, tooteteave ja hinnad
- Müügitingimused kehtivad veebikauplusest kaupade ostmisel.
- Veebikaupluses müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasuline tarne.
- Saatmise hind sõltub ostja asukohast ja tarneviisist. Transpordi maksumus kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Kõik hinnad on eurodes (€).
- Tooteinfo on esitatud vahetult toote juures veebikaupluses.
Tellimuse esitamine
Tellimuse esitamiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks täitke kõik nõutavad väljad ja valige sobiv tarneviis. Seejärel kuvatakse ekraanil kogusumma, mida saab turvaliselt tasuda järgmiste Maksekeskus AS poolt pakutavate makseviiside kaudu:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Citadele
- Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
- Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB ja Luminor, Šiaulių Bankas
- Järelmaksed: Indivy, Indivy 3, Liisi ID, BigBank, Moki3, Mokilizingas
- Soome pangamaksed: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
- Kaardimaksed: Visa / MasterCard
- Kinkekaart: Kniks kinkekaart
NB! Pangalingi makseid kasutades kinnitage tellimus ja seejärel klõpsake nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale Maksekeskus AS-ile. Leping jõustub, kui makstav summa kantakse veebikaupluse pangakontole. Kui me ei saa tellitud kaupu tarnida lao lõppemise tõttu või mis tahes muul põhjusel, teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning makstud raha (sealhulgas transpordikulud) tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teavituse saamisest.
Tarnimine
Kaupu tarnitakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome
Tellimuse kättesaamiseks on saadaval järgmised võimalused:
- Omniva pakiautomaadid
- Smartpost pakiautomaadid
- DPD pakiautomaadid
- Kulleriga koju
Ostja kannab transpordikulud ning vastav hinnainfo on kuvatud tarneviisi juures. Kõik saadetised Eesti piires jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtkohta 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumise kuupäevast. Kõik saadetised väljaspool Eestit on garanteeritud saabuma 5-7 kalendripäeva jooksul. Erandjuhtudel on meil õigus tarnida kaupu kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik. 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupu kasutada muul viisil, kui on vajalik kaupade olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks viisil, nagu see oleks lubatud kaupade testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks, või kui kaubal on kasutamise või kulumise märke, on veebikauplusel õigus alandada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemisavaldus e-posti aadressile info@needid.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastatav toode ei vasta tellimusele (nt vale või defektne toode).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendi, et ta on andnud kauba üle vedajale eelnimetatud perioodi jooksul. Tagastatud kauba kättesaamisel tagastab veebikaupus ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed. Veebikauplusel on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni tagastatav kaup on kätte saadud või kuni ostja on esitanud tõendid kauba tagastamise kohta, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on selgelt valinud muu tarneviisi kui veebikaupluse pakutav odavaim tavaline tarneviis, ei ole veebikauplusel kohustust hüvitada tavalist transpordikulutust ületavat kulu. Veebikauplusel on õigus müügist taganeda ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba märgitud hind veebikaupluses on eksituse tõttu oluliselt madalam kauba turuhinnast.
Defektsed kaubad
Veebikaupus vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise ajal ning mis ilmnevad kahe kuu jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kahe kuu jooksul alates kauba üleandmisest eeldatakse, et puudus oli olemas üleandmise ajal. Veebikaupluse kohustus on tõendada vastupidist. Ostjal on õigus pöörduda veebikaupluse poole kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest, saates e-kirja aadressile info@needid.ee. Veebikauplusel ei ole vastutust puuduste eest, mis tekkisid pärast kauba üleandmist ostjale. Kui veebikauplusest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebikauplusel on vastutus, parandab või asendab veebikauplusel defektse kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab veebikauplusel ostjale kõik müügilepinguga seotud maksed. Veebikauplusel vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturundus ja isikuandmete töötlemine
Veebikauplusel kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kaupade saatmiseks ostjale. Veebikauplusel edastab isikuandmed transpordiettevõttele kaupade kohaletoimetamiseks. Veebikauplusel saadab uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult siis, kui ostja on avaldanud soovi neid saada, sisestades oma e-posti aadressi veebisaidil ja näidates oma soovi otsepostitusi saada. Ostja saab igal ajal loobuda e-posti aadressile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, teavitades meid e-posti teel või järgides pakkumist sisaldavas e-kirjas olevaid juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kõik ostja pretensioonid veebikaupluse kohta tuleb saata e-postiga aadressile info@needid.ee. Kui ostja ja veebikaupluse ei suuda vaidlust kokkuleppel lahendada, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjon on pädev lahendama ostja ja veebikaupluse vahelisest lepingust tulenevaid vaidlusi. Vaidluste lahendamine Tarbijavaidluste komisjonis on ostjale tasuta. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.